Yritysten verkkosivujen vieraannuttava viesti

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Miksi niin monen yrityksen verkkosivut ovat täynnä korporaatiolätinää ”asiakaskohtaisista kokonaisratkaisusta”, vaikka moinen mystinen huttu vain vieraannuttaa lukijoita aiheesta?

Kävin eräässä yrityksessä sparrailemassa digimarkkinoinnin strategiaa ja yrityksen verkkosivujen sisältö oli kuvatunlaista. Kuitenkin päivän mittaan kävi selväksi se, että yrityksestä löytyi aitoja kilpailuetuja ja erityisiä toimintamalleja, jotka tuottivat heidän asiakkailleen lisäarvoa. Miksi ihmeessä nämä asiat eivät kuitenkaan olleet löytäneet tietä yrityksen verkkosivuille asti?

Kun yrityksessä lähdetään miettimään digimarkkinoinnin strategiaa, niin ensimmäiseksi ei tulisi keskittyä suoraan sosiaalisen median kanaviin / uusiin teknologioihin / työkaluihin. Sen sijaan pitäisi kääntää katse itseensä ja miettiä:

  1. Missä olemme hyviä?
  2. Mikä tekee meistä erityisen?
  3. Millaista lisäarvoa tuotamme asiakkaille?

 

Lisää vinkkejä digiin Tubekanavaltani!

 

 

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti